Flytt och flytt?

My har flyttat till stan nu och jag är inte alls avis på att dom bor i stan, i världens mysigaste lägenhet. Jag vill verkligen flytta till stan.. Värsta bra, då kan man rensa bort massa saker också, för hela mitt rum består av saker som bara står där.. hahah. Hursomhelst, igår följde jag med dit efter skolan, vi köpte ben&jerrys och såg på hogan. Sen tog jag bussen hem.

Idag kommer Farmor hem, vilket betyder att Ella ska flytta till dom ikväll.. Fast jag har kommit på en plan, om jag flyttar till farmor (som bor i staan) några dagar i veckan, kanske måndag till torsdag, det är bra för träningarna också som är tisdag, torsdag och söndag, eller så var det iallafall förra året.. Men nu är det snart dax att gå till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0