Angsjön

LOV! Så jäkla skönt! Vi hade prov om islam innan lunch, och sen slutade vi. Sjukt skönt att kunna ta en 11 buss hem! Provet gick bra också, är säker på G iaf, sen gjorde jag vg/mvg delen också. Hm, ja jag ska ju inte hoppas för mycket men jag tyckte det gick bra. Nu springer jag omkring och packar samtidigt som musiken står på. Haha det känns alltid "helgigt" att lyssna på musik, vet inte varför.. Haha, man blir så glad! :) Juste, jag packar för att vi ska till angsjön i helgen! Vi far imorrn, och kommer hem på söndag. Kommer säkert inte finnas något att göra.. Men jeff ska med. Och vi har tydligen skotrar där som vi kanske ska åka? Annars tar jag med mig datorn, så man kan se på vänner! Nu måste jag fortsätta packningen.. och stäääda.

Kommentarer
Postat av: my

du kommer skratta när jag säger vad :)

2009-04-10 @ 00:48:35
Postat av: my

btw. har ej mobilen. imorrn om ni kan komma med mybook ring vanliga telefonen! :*

2009-04-10 @ 01:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0