España- dag 1

Hejsan Sverige! Det har varit en himla lang resa. Hela dagen har vi for det mesta suttit pa ett flygplan eller pa en flygplats. Man blev less ganska snabbt. Jag, lena och erica fick sitta bredvid varann pa planet, det var tur! Men usch sa trott man kande sig nar vi skulle ga pa sista planet (vi flog i 3st olika). Nar vi tillslut kom fram till Sevilla, stog alla eleverna harifran med lappar, sa vi skulle hitta dom! Haha, alla ar varsta snalla och roliga. Dom skrattar mycket! Haha jag blev ganska forvanad nar alla borjade komma och pussa pa kindrna, sa halsar man tydligen i spanien. Dock forstar jag inte sa mycket spanska, dom pratar ju himla fort!! Hon jag bor oss oversatt det jag inte forstar, och det ar tur.

Vi akte till den lilla staden paradas, dar dom bor. Alla hus och gator ar hur mysiga som helst, och allt ar so litet. Jag ska ta sjukt mycket bilder sa ni forstar vad jag menar. Huset jag bor i, ar saaa himla fiiint!! Helt sjukt!! Dom har inget tak, utan dar ar det en stor jakla balkong! Vadret ar ocksa jakligt bra. Nu pa kvallen tyckte dom det var kallt, medans jag svettades! Haha, fast da hade jag ju suttit i ett varmt plan hela dagen ocksa. Sa fort vi kom fram till huset sa mamman i familjen att jag skulle kanna mig som hemma, och typ inte behova fraga om nagot. Jag har iallafall tagit en dusch (Aldrig har det varit sa skont att duscha!). Markte att mitt schampo hade lakt, och geggat ner hela pasen med sant i. Tur att jag inte hade schampot lost i vaskan! Men nu far jag ta och ge mig, jag har nog aldrig skrivit ett sant har langt inlagg forut.

Adiós! Kanske skriver mer imorgon, eller nagon annan dag.


Kommentarer
Postat av: mamma

kul att du har det bra vi saknar dig redan hur ska det här gå? hälsa familjen

2009-04-23 @ 07:18:53
Postat av: my

är sa glad för din skull söt. :)

2009-04-23 @ 10:40:53
Postat av: muminmamman

Ha det så bra där nere. vad kul att det blev en bra familj.

2009-04-23 @ 17:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0