España- Sista dagen

Hejsan! Jag hinner inte lagga in bilderna fran idag nu, sa de kommer nar jag ar hemma! Idag ar det sista dagen har, och jag kommer sakna de har stallet! Min familj (den spanska), har sagt att jag far komma och halsa pa om jag vill, typ i sommar! JAG VILL!! Allt har ar sa jakla underbart. Tur att vi inte maste saga hejda till dom foralltid imorgon, for det kan jag inte! Kommer sakna spanskarna, tur att de kommer i september. Tycker synd om de i klassen som ar i tyskland och frankrike, dom kommer aldrig traffa deras igen, usch!

Idag har det varit en skoldag. Vi fick folja med vara spanjorer i skolan, till alla deras lektioner. De ar pa ett high school inne i Arahal. Innan och efter varje lektion ringer en klocka, varsta high school! Forst hade i.. kemi? haha nagot om hur hjul snurrar, det var inte sa roligt. Sen hade vi engelska ocksa, da fick vi svenskar ga fram en och en och svara pa massa fragor om oss och sverige! Bara hemsk, men det gick bra! Dom tyckte det var konstigt att vi fick studiebidrag, och datorer av skolan.. Haha vi har det nog ganska lyxigt. Resten av dagen hade vi gympa, matte och lekar. Deras lektioner ar bara 55 min! Fast da klammer dom in fler lektioner per dag, idag hade vi 6st lektioner. Pa gympan lekte vi lekar, sen skulle vi kora nagot svenskt.. Det blev sma grodorna! Usch vad pinsamt det var.. Spanskarna var val kanske 30-40 stycken ocksa, sen hoppade vi omkring dar.

Min syrra ar typ den sotaste! Hon kom in har for hon ville visa hennes flamenco klanning, sjuuukt sot! Har jag sagt att jag har fatt ett armband av henne, med spaniens farger? Ja, nu har jag sagt det iallafall! Det har jag pa mig nu, hon ar sa sooooot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig hem resa, glöm inga grejor i Spanien!!!

Nu far jag och hämtar mamma, hon slutar jobbet kl 20.

Träffas imorgon kväll !!!!

2009-04-28 @ 19:40:49
Postat av: my

IIIIIIIH! Vet inte om du hinner läsa det här.. men jag ringer dig imorgon! :) Eller du kan ju ringa. kommer nog före.. hmm HOPPAS OCKSÜ! :D hehhe jag ska upp 4.30 imorrn sü müste sova nu<3

2009-04-28 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0