Spanien

Idag är det faktiskt soligt, var väl någon vecka sen sist? Det är himla skönt iallafall! Nu gör vi aldrig så mycket på lektionerna känns det som, det är inte så viktiga lektioner. Förutom Religionen då.. usch vi har prov sista lektionen innan vi får lov. Vi hade ett spanien möte idag! Vi har fått personerna vi ska bo hos, och min heter Cristina. Jag har mejlat med henne i ungefär ett halv år nu, så det känns helt okej. Vi fick ett schema över veckan som vi ska vara i spanien. Minns inte exakt hur det såg ut, men 2 dagar skulle vi vara i skolan, en dag i Sevilla.. Sen skulle vi åka 30 mil till någon park? Haha känns himla värt. Men vi skulle till någon strand då också, för dom vi ska till bor ute på landet. Hm, kommer nog inte på något mer nu.. eller juste! Någon borgmästare skulle guida oss i staden, tror jag. Men jag är ändå taggad på resan nu, det kommer bli roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0