España- Avskedsmiddag

Jag kom på att jag inte har skrivit om avskedsmiddagen som vi hade kvällen innan vi for hem. Det började med att jag, lena, miriam och cristina gick och mötte upp några andra, för att sätta oss på ett cafe. Vi satt där en stund och pratade, och drack cola. Sedan ville vi gå en sista (första för vissa) runda på stan. Det fanns inte mycket affärer, men jag köpte en till tshirt iallafall. Vi skulle träffas för att äta middag på en restaurang klockan 8, vi kom dit 20 över. Lärarna hade inte ens kommit då, haha. Spanjorer suger verkligen på att passa tider.





På restaurangen serverades det mycket olika rätter, tror de var förrätter, som t.ex. Räkor, sallad, sniglar. Sniglarna såg inte allt för goda ut, så dom åt jag inte. Dock provade många svenskar dom, usch. Tillslut fick vi beställa den riktiga maten, då tog jag pinch de pollo, mumma! Efter att vi hade ätit stannade vi kvar ganska länge och bara pratade. Spanjorerna dansade flamenco med oss, haha. Det var ganska svårt att hänga med! Sen körde vi smågrodorna igen, skoj! Vi tog massor med kort med våra spanjorer.










Efter middagen for vi hem, vid 1-tiden, för att sedan åka tillbaka 3 timmar senare. Usch vad jag saknar spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0