España- HEMMA

Vi är hemma! Gu se skönt det är att ha åäö på tangenterna, haha. Jag är nästan van med att skriva a och o istället nu. Flygningarna gick rätt så snabbt idag, kanske för att jag sov för det mesta. När vi kom fram till umeå blev jag väldigt förvånad, det fanns ju ingen snö! Vars har den taigt vägen? Haha sjukt att den försvann på en vecka, hoppas det har varit riktigt slaskigt när vi varit borta ;)

På flygplatsen i Madrid såg vi kanske 5st med munskydd på, för den där influensan i Mexico, bara hemskt! De har varit mycket om det på nyheterna i spanien, men då har jag inte rikigt förstått vad dom säger.. usch! Och på arlanda såg vi Sven volter, sjukt coolt ;)

Han med en pinne, eller något, i handen!


Nu saknar jag spanien sjukt mycket! Jag ville inte fara hem. Saknar cristina (hon jag bodde hos) redan! Åååh, vill tillbaka!

Det här inlägget blev bara skumt, jag orkar inte skriva mer.. jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0