En dag på stan

Jeff kom igår, vi gick till konsum och köpte kladdkaka, höhö ovanligt. Det blev cola och fruktsallad till, sjukt gott! Gissa om vi blev mätta? ;)



Idag vaknade vi klockan 8, av en bil som levde om där ute. Några gubbar har varit och gjort något här i lägenheterna. De gick in till alla och sprutade in myggor i rören (lät det som..). Kul att dom började halv 8! Vi låg kvar och försökte somna om i ungefär en timme, tillslut blev det dax att göra sig i ordning. Vi drog till stan riktigt tidigt, eller halv 11 iaf. På stan shoppade jag.. en del. Jag har inte bilder på allt, av någon anledning hittar jag inte mascaran, kanske något mer jag glömt också.

Min nya parfym! Jag älskar flaskan, och det är bara bra att den luktar gott också, haha.


Nu har jag 3-4 hippieband xD


En sjukt cool klänning/linne/tunika. Den följer med till kreta!


och en randigtröja som hela sverige har, och brun utan sol, det behövs!


Jag och jeff. Vi blev sugna på cola och gick ner på konsum.. igen. Haha det kändes oseriöst att gå ut såhär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey!

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-06 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0