Första dagen på kreta (22/8)

För exakt en vecka sedan, på lördagen alltså, kom vi fram till Kreta och platanias. Vi kom fram till hotellet vid 8tiden på kvällen, efter en rätt så chill resa. Det var bara jobbigt att vi inte fick sitta bredvid varandra på planet! Men vi köpte hörlurar och kollade på filmen. När vi kom fram var det bara att packa upp och ta det lugnt. Jag blev vääligt lycklig när jag drog undan gardinerna och såg vilken sjuuukt stor balkong vi hade fått! Vi var oroliga att vi skulle bli tvungna att dela på en liten en, men våran var helt ensam och stooor. Hotellrummet var ganska stort ändå, eftersom det var tänkt att vi skulle fara 4 pers haha, men det var skönt med stort rum. Vi gick ut och åt på en mysig resturang ganska nära hotellet. Vi var nog rätt slita då, de bjöd inte på sprit, som de gjorde alla andra middagar haha.


I umeå


På väg till bussen, i kreta.


från balkongen!


Vardagsrum



Sjukt chill med mycket plats för smink haha


Lite av balkongen.


Middagen, Kycklingspett med pommes och ris, underbart gott! Till förrätt tog vi tzatziki(?) också, så sjukt jäkla gott!



(ALLA BILDER JAG LÄGGER UPP FRÅN KRETA ÄR BLANDAT FRÅN SYSTEMKAMERAN OCH MOBILKAMERAN)





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Det där ser bekant ut. Får jag fråga vilket hotell ni bodde på? :)

2009-10-11 @ 19:34:23
URL: http://greendove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0