Fotbooooll

Tidigt på lördagsmorgonen körde jag och pappa till stan. Jag fick övningsköra igen, så himla roligt det är! Vi for till mariehem, där det spelades cup hela dagen. Marklunds lag mötte strandbolagare första matchen, man var ju bara tvungen att se!  Pappa for hem direkt dock, haha. Solen sken hela dagen, fast det var ändå kallt. Dagen var chill och gick fort. Slappade mest och kollade på några matcher. Haha efter "middagspausen" kom alla i strandlaget typ dyngfulla, sjuuukt kul! Av någon anledning lyckades dom vinna matcherna efter det, och vann hela cupen haha! Marklund och jag drog hem till mig sen, och kollade på massor med filmer!



Kommentarer
Postat av: Marklund

Det var en mycket rolig dag samt kväll :D

2009-08-09 @ 20:56:26
URL: http://niloim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0