fran kreta!!!!!!!!!!!!!

HEJ SVERIGE!! Vi ar fortfarande pa kreta och vi har det super bra!!!! Vi ska aka hem inatt, och det vill inte jag :( Sa jakla underbart det ar haaar. Superskont att kunna ga omkring med aslite klader pa natten! Vi ska ut och ata middag snart, sista middagen :( Men det ska anda bli skont att komma hem.. tror jag haha. Jag skriver massa imorgon nar jag kommer hem, tror att jag ar hemma i obbola vid 11 pa dagen! :)


MAMMA OCH PAPPA: Planet kommer hem klockan 10:40!!

MY: HAR DU TATUERAT DIG?!?!?!?!?! SHIIIT!! JAG SKA IN PA DIN BLOGG NU, BAST FOR DIG ATT DU HAR EN BILD DAAAR!!!

HEJDAAA

Kommentarer
Postat av: M

JA JAG HAR TATUERAT OCH JA JAG HAR BILD :D

2009-08-28 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0