Huuuuuh kreta imorrn!

Det känns helt sjukt, bara sjukt. Om 12 timmar är jag snart på flygplatsen.. snart ligger jag och erica på stranden och steker! Heeelt sjukt. Måste packa klart allt jag kan ikväll.. Åh, jag är nervös som fan haha! Men vi kommer ha så jäkla kul!!

Juste, jag har inte skrivit att skolan har börjat.. Den började igår. Känns helt okej ändå. Vi har inte gjort så mycket dom här 2 dagarna, mest lekar och shit med ettorna och tvåorna. Vi har också fått schemat, jag kommer sluta 12:15 vaaarje fredag, hur underbart låter inte de?! Idag slutade vi vid lunch också, så jag cyklade hem och packade ihop ALLT i lägenheten.. Blev 2 stora väskor, som jag släpade till pappas jobb. Har växlat in pengarna till euro också, jag är redo!

Iiiih nu ska jag forstätta vara nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0