Hemresan kreta (29/8)

Jag och erica bestämmde oss för att sitta uppe hela natten mellan fre och lör, eftersom att bussen ändå skulle gå kl 4 på lördag morgon. På fredag kvällen kom vi ändå hem vid 12, så det kändes inte så värt att gå och lägga sig i 3 timmar. Vi satt uppe och spelade kort istället. Vi blev klara snabbt sen och var nere en timme innan bussen skulle gå, så vi betalade för luftkonditioneringen och låsskåpet (?), och satte oss vid datorn haha. Bussresan gick bara på en halvtimme, med sen fick vi sitta på flygplatsen i 2 timmar, jooobbigt. Vi satt och spelade lite kort då.

I platanias, när vi väntade på bussen. Haha lilla skratt humöret vi var på då, förmodligen trötta ;)


Flygplatsen.



Sista bilden från kreeeta.


Vi blev sura, för båda resorna fick vi inte sitta med varandra, utan det var en fet mittgång mellan oss. Men den här gången hamnade vi längst bak, så flygvärdinnorna sa att vi kunde flytta fram om vi ville, det var några rader som var heelt tomma. Så vi bredde ut oss haha.


hahaa usch på mig, men erica är söt!


Våra armband :d


heeemma


hem till regniga umeå


Jag var sjukt trött hela dagen igår, vi hade ju inte sovit! Men jag sov väl någon timme på planet då. På lördag kväll gick jag och la mig 21:40!!! haha jag sov i typ 13 timmar sen, väldigt olikt mig.

Kommentarer
Postat av: Erica L

Så sjuukt slitet!! haha! Men satan va snabbt hemresan gick ändå, och sköönt att sova sen!!!

2009-08-30 @ 22:14:46
URL: http://eriicis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0