Måndagen på kreta (24/8)

Måndagen började likadant som söndagen, frukost på balkongen, steka på stranden, lunch på hotellrestaurangen. Fast vi tog en varsin hamburgare idag, ändå goda! :D Efter stranden tog vi en peach melba, så himla god! Middagen åt vi på ett nytt ställe, något som hade något med apollo att göra, haha. När vi skulle beställa kommer servitören över till oss och försöker impa, och säger: "tjena tjejer! Vad vill jag ha?", haha sjukt skön. Där tog jag schnitzel, sjukt gooott!! Åh jag blir ju hungrig nu, haha. Vi gick iväg till någon bar och tog en drink också. Jag tog pina colada, så hiiiimla god den var!




Hotellet, från stranden.


Jag vet att det är ett jävla tjat om balkongen, men det är våran som är längst till vänster här, och kolla, de andra har delad!!!!! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0