Ondagen på kreta (26/8)

På onsdagen köpte vi solstolar, eller hyrde kanske man säger? Vi solade inte så länge ändå. Lunchen åt vi på samma ställe som dagen innan, bredvid hotellet. Jag tog en macka med skinka och ost, den var good! Även snubbarna på den restaurangen försökte sig på svenska. Han kom och frågade vad vi ville ha, men vi var inte klara än, så han sa: "jag vill komma tillbaka", det var nästan rätt iaf;) Vi chillade resten av dagen, och åt middag lite tidigare, vid halv 8. Man äter alltid middag senare utomlands, och det är ju super skönt, önskar man kunde gör de här också haha.. hur som helst, det var sjukt många greker som kollade, och så fort man kollade på dom blev dom typ as nöjda och gjorde skumma ljud? Hahaha, eller det hände bara 2 gånger menxD



Vi åt middag på ett nytt ställe, världens mysigaste lilla resturang! Det blev kycklingspett med bakad potatis, det var nog den godaste middagen på hela resan, åh vad gott.



Vi gick till någon rock bar (tror jag?), och tog några drinkar. Dom var sjukt goda, sakna alla goda drinkar! Vi drack upp 300kr den kvällen.. hahaha. Minns också att vi filmade massa, men jag har inte vågat kolla på de än haha. Jag minns också att jag slog huvudet i staketet där, minns dock inte varför hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0