Sista dagen i Tänndalen

Alla sov ut imorse, så för första gången fick vi sova! Fast självklart kunde inte jag göra de. Vi har inte gjort så mycket speciellt idag. Vi åkte ner till funäsdalen och lekte i en lekpark haha, my tog jättebra bilder, men hon har ingen sladd till kameran, så ni får inte seeee doom! Vi åkte omkring lite på affärerna som finns här.. vilket är ica och konsum. Resten av dagen har varit riktigt chill. Det blev middag på en pizzeria, och till efterrätt åt vi kladdkaka här hemma. Sen har vi sagt hejdå till några släktingar här, eftersom vi far hem imorgon. Nu lär det blir lite how i met your mother, sjukt bra serie!!

Haappy hahaha


Den enda bilden jag tog på lekparken haha




hooow i met your mother, i vårat rum.


Nästa gång jag skriver är förmodligen när vi har kommit hem, om det inte blir nå mer ikväll.. vilket jag tvivlar på. Heeejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0