Stan med Erica

Usch vad trött jag känner mig nu, efter en dag på stan. Det var härligt att träffa erica igen, vi har ändå inte träffats sen skolan slutade! Vi sprang fram och tillbaka över hela stan kändes det som. Det blev storshopping på apoteket, vätskeersättning, solskydd, burkar, och några fler piller haha. Sen blev det mer shopping på åhlens, mera solskydd och aftersun. Haha både jag och erica råkade spruta aftersun på näsan när vi luktade på den, haha. Jag drog till mammas jobb och väntade tills hon slutade, sen köpte vi sallad från nattöppet, så himla gott!

chilla på mammas jobb haha.

Kommentarer
Postat av: Marklund

Haha, ja, du verkade gilla den där aftersunen xD

2009-08-11 @ 10:48:13
URL: http://niloim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0