Tisdagen på kreta (25/8)

På tisdag morgon vaknade jag av att erica petade på mig, haha. Jag rycker till och vaknar:
Erica: Men var de du?!
Jag: eeh, vem annars? haha
Erica: Jag trodde du var en stol!!

Hahaha, det var sjukt random, hon hade tydligen drömt att det stog en stol där? Vi gick upp som vanligt, och åt fruskost på balkonen, hehe. Vi la oss och solade lite innan lunchen. Vi åt på en resturang som låg bredvid vårat hotell, dom var rolig där! Varje gång vi kom tillbaka möttes vi av världens smile haha. När vi väntade på maten spelade vi lite kort, och erica skulle försöka sig på vattenfallet med korten, med armbågarna högt upp och djupt koncentrerad gör hon det, och en servtör går förbi och säger: "You´re a professional!!" Hahahah. Till lunch tog jag en good kycklingsallad, och vi åt tzazikiiii. Jag saknar redan tzatzikin, så himla god den vaar! Det blev en dyr lunch iaf, 20 euro haha.




Vi gick och köpte ett strandtennis och spelade massor. Det var ändå kul! :) Vi gick upp och solade på balkongen, men klarade inte att sitta där mer än 5 min. Det blev verkligen bastu, så sjuukt. Det var inte lite skönt med en dusch efter de, haha.

På kvällen spelade sverige, så vi var tvungna att se det på våran mini tv. Alla kanaler på teven var jättesuddiga, med euro sport var typ bäst, och det var på tyyyska. Varje kväll hörde vi tyska haha, less man är på det nu!


Det blev sen middag, så vi gjorde lite nudlar.


Sen gick vi ut och var taggade. Vi åt middag på samma ställe som dagen innan, schnitzel! Det var sjukt gott. Vi gick ut och tog en drink sen, pina colada! Världens godaste :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0