Födelsedagsmiddag

Igår vaknade vi av hela släkten igen, men kanske 8 den här gången. Det är såå roligt, inte. Hela dagen förbereddes det  inför middagen. Vi gjorde typ inget, eller vi spelade lite kort typ, jag äger på hej knekt (My la till "inte" när hon läste detta nu). Kl 6 kom massa släktingar, stugan blev full med människor, dom var överallt! Middagen var supergo, de blev oxfile och fläskfile med potatisgratäng. Till efterrätt fick vi olika tårtor, muuuums. De blev faktiskt riktigt trevligt på kvällen, haha, värsta festen!

jag och my hade roligt, när jag kommer hem ska jag klippa ihop lite i photoshop hehe.


Vi tog snygga dagens outfit bilder.


Och lite till


Dagens outfit på Ella. Halsband- djurmagazinet. Toffs- Min, från ICA fyren obbola.


Parteeeeeeey

Kommentarer
Postat av: Emma

du har samma klänning so majg ;p

2009-08-18 @ 00:41:06
URL: http://roockwest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0