Nooooolia

Jag och mysanpysan möttes igår, på nooolia. Vädret var helt kanon, så himla härligt. Jag önskade att jag hade skippat legginsen.. Meeeen, ca 1 timme efter den tanken, öppnade sig himlen och världens största regndroppar bara öste ner. Av någon skum anledning blev bara jag och My dyngsura. De andra måste ha haft en känsla att det skulle hända.. eller så stog de och fegade under alla tält eller i husen. Hur som helst, vi blev sjukt blöta, man kunde vrida ur kläderna och håret. Vi blev inte allt för populära när vi gick in till alla torrisar, alla undvek att nudda oss haha. Vi fick också många kommentarer, som "regnar det ute", NEEJ? Jaja, när vi blev hungriga gick vi omkring överallt för att leta friterad ost. Jag hade läst på johannas blogg att hon hade ätit det. Tillslut gav vi upp, och skickade ett sms till henne. Haha då hittade vi dit, och det var gott! Det blev inte så mycket shopping, bara en hatt! (olikt mig!)



När det hade lugnat ner sig lite.


Juste! My blev militär. Hon ska gå med i något sånt, och fick en målning. Mååånga blev rädd för henne hahaha.



Juste igen, när vi var i mathuset, fanns det provsmak:
My: Vad är det här?
Gubben (skriker, eller mer än de!): KOOOOOOOOOOOOOKT FLÄSKPAAAAAAAALT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0