Bil och moppe

Vi har inte haft internet hemma på ett tag.. därför har jag inte uppdaterat. I fredags åkte jag till staan igeen. Behövde  linsvätska, och pappa skulle till stan och göra massa. For förbi jobbet och blev kvar sjukt länge. Tillslut satte jag mig i bilen och solade, på förarsidan då. När pappa kom antog han väl att jag ville köra, så de fick jag göra. Det var sjukt kul! Körde från jobbet, till nolia, och hämtade massa ungar för att sen åka till obbola. Jag hade fan aldrig kört i stan innan de, och de gick ju lätt som en plätt.




På kvällen var jag med jennifer. Vi åkte lite moppe, haha jag körde! De gick.. inte bra. Till att börja med försökte jag gasa, och sa: "Men hallå, den funkar inte?!".. jag vred grejen åt fel håll.. Sen vågade jag knappt svänga. Jag kör nog hellre bil haha, mycket roligare, dom går snabbare ;)

Jennifer kör




Förresten, bilderna är tagna med mobilkameran, underbara mobilen! Nu slipper jag dra med en kamera, så himla skönt att ha en bra kamera i mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0