Asos

När rob hade varit med på oscarsgalan gick jag och la mig, det var runt 4 tiden skulle jag tro. Fick kanske 3timmars sömn inatt, men ändå är jag inte trött.. Ja, det kommer väl. Olivia var tillbaka till skolan idag! Hon har varit i frankrike i en vecka och bott hos en familj, och hon hade haft det bra :)

Förresten, jag hade ju beställt från asos, för 13 dagar sen, men vars har det tagit vägen?! Det har fortfarande inte kommit fram. Hoppas verkliiiiiigen att det kommer tillslut.. Ska kolla vidare efter en mejl till asos (MY: Dom ville inte att man skulle ringa, läste jag!).

Kommentarer
Postat av: my

då MÅSTE du mejla :P

2009-02-23 @ 19:13:44
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-23 @ 22:38:33
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0