Asos och kreta

Tisdag idag, och jag är jättetrött. Jag gick och la mig ganska sent (eller senare än vanligt kanske jag ska säga) för jag skulle beställa mina saker från asos. Fast det blev massa problem, så jag tar det idag istället. Hoppas bara dom får in mina fina skor (som jag inte kommer kunna gå i).

Kreta är säkert nu också, vi far den 22 augusti. Jag tror vi ska boka idag eller imorgon, lika bra så det inte tar slut. Vi kommer fara ganska lagomt efter att jag fått min lön (om jag nu får sommarjobbet?).

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-03 @ 17:42:43
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0