Handstående och Övik

På träningen tränade vi ganska mycket gymnastik, men också lite dans. Vi har en ny dans nu, den är rolig. När jag kom hem forsatte jag med gymnastiken, så hela kvällen har jag stått på händer, haha. Handståendena börjar ändå kännas bättre, yey! Jag har filmat lite också, så jag kan se hur jag ska förbättre de!

Imorgon direkt efter skolan tar jag och Lena bussen ner till övik! Hon och Linnea ska ha 18års fest på lördagen, fast vi far ner en dag före (då kan man åka med skolbusskortet också). Först skulle dom vara i rundvik, men nu blire i övik istället. Det är typ.. 12-13 mil härifrån? Har inte så bra koll, men långt bort är det då. Så vi stannar hela helgen. Kommer kanske inte skriva nå mer innan vi far, vi får väl se. Kameran ska då med, så det kommer massor med bilder på söndag.

Kommentarer
Postat av: lm

duktig idapida

2009-02-20 @ 09:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0