Lördags

Ni kanske har märkt att bloggen ser lite annorlunda ut? Den är iallfall inte klar än, har bara inte orkat lägga in bilder i headern, haha. Men det får vara såhär så länge.

I lördags kom My hit. Hon åt gomat här och jag bakade kladdkaka. Det blev 3st efterrätter, haha. Vi kollade lite på melodifestivalen, vad gjorde vi mer? Jo juste, vi pluggade lite. Haha mesta tiden gick då åt till kladdkakan.. det gick ju inte allt för bra när jag skulle göra den om man säger så. Först hade vi för lite socker, men då hittade jag det ändå, och hällde i, sen läste jag på burken och där stog det salt.. lyckat! Mamma och pappa fick fara till affärn och köpa nya ingridienser, och tillslut blev kladdkakan klar iallafall. God blev den också, fast väldigt kladdig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0