Hos myy

Jag sitter hemma hos Mysan nu, vi har precis vaknat och hon står i duschen. Igår åkte tog jag bussen hit, det är inte kul att vara ensam hemma haha! Jag och My gjorde middag till hennes familj, de blev tacos. På kvällen drog vi på bio också, Män som hatar kvinnor. Den var sjuuukt bra och sjukt hemsk. Men lite förvirrande också. Vi cyklade till bion, så jag fick cykla i stan för första gången i mitt liv, ganska.. hemskt, hahah. Mys tangentbord är värsta roligt att skriva på märker jag, haha.

Vid 12 idag drar vi till lycksele med bussen. Undrar hur lång tid det tar.. borde ta lite mer än 2 timmar tror jag. Familjen är redan där med husvagnen, så vi ska bo där. Vi har till och med internet med oss, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0