Lycksele

Det känns nästan overkligt att lovet är så nära.. Bara 3 veckor? Helt sjukt. Dock har vi hur mycket som helst kvar i skolan, inlämningar, uschscuh. Lämnade in en idag, och har börjat på nästa. Vill verkligen bli klar med allt. Ska nog ta med och jobba i lycksele i helgen. Har jag sagt att jag ska dit? Nej de har jag ju inte. Jag och mysan ska ta bussen till lycksele på fredag, för att bo i husvagnen där i helgen. Jag är svin taggad, haha. Vi kan sitta och chilla på hotellet hela dagarna, eller jobba med skolarbete..

Jag tror jag har bränt hela mig, ryggen är iallafall bränd.. Haha jag är för blek för att sola! Men i år ska jag fan bli brun, för en gångs skull. Efter kreta ska jag vara brunare än Jennifer!

Kommentarer
Postat av: Marklund

Jo, det känns rätt overkligt :O Jag är väl bara oroad för nya geografiuppgiften och så, men ja, rätt mycket kvar... =/



Åh, Lycksele :D Du får ha så sjuukt skoj där ;)



Som sagt, så går det om man solar för mycket utan solskydd ^^

2009-05-19 @ 10:05:59
URL: http://niloim.blogg.se/
Postat av: jennifer

Haha, lycka till.....

2009-05-19 @ 12:32:41
URL: http://jenniferparos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0