Sommarjobb och skolarbete

Idag (igår?) var det är jobbig idag. Först åkte jag in till pappas jobb för en "arbetsintervju", det var mest bara får reda på saker om jobbet i sommar. Jag kommer jobba 6½ veckor, åh jag kommer inte få något sommarlov, fast jag får shoppa mycket sen iallafall. Sen åkte jag in till skolan och hade spanska prov, ingen aning om hur det gick, känner ingenting. Sen dans, försöka komma på mer saker till våran egna. Vi har satt ihop mycket i den och den är klar. Det är bara jag som måste fixa musiken och bränna ut den på skiva sen. Efter det var det nationella. Engelska skriftligt. De kändes bra i början, sen spårade det. Jag tycker det är jättesvårt att skriva på papper. För det första är man inte van med att skriva, så man får ont i handen efter 5 min typ, haha. Sen kan man inte gå tillbaka i texten och ändra, då måste man ju planera innan allt man ska skriva ner.. nej de blir bara rörigt när jag ska skriva på papper, haha.

Ikväll har jag bara suttit med skolarbete, tragiskt not. Har fått in hela 3 uppgifter bara ikväll, det känns skönt. Vi har sista inlämningsdag på söndag, så allt ska in till dess. Men det ska nog gå bra! Sen taggar jag släktträffen imorgon, yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0