Spring och nattöppet

Fyfan, vi hade konditionstest idag.. Jag blev ändå ganska nöjd med tiden, fast jag dog efter vägen. Jag har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv! De gick inte att andas, och allt snurrade. Det var bara obehagligt, vad tvungen att lägga mig ner så jag inte skulle spy.. Huvet höll på att exploder också, uscusch! Olivia och Jonas sprang upp till någon lägenhet och lånade vatten (TACK!), då kändes det iallafall lite bättre. Efter ett tag.. har ingen aning om hur länge, 20min? en kvar? 10 min? eller mer? Haha så gick vi tillbaka iallafall. Jag, Lena och Olivia hade tänkt stanna kvar på något café och plugga, men efter detta trodde jag inte det skulle gå. Men tji fick jag, för efter en lång stund mådde jag bättre. Vi gick till nattöppet istället för ett café, där finns det taco buffé, så vi sprang och hämtade tacochips att äta på under kvällen. Lite fick jag iallafall gjort, innan vi började planera inför skolavslutningen! Hoppas klassen är på våran idé, för det kommer bli sjukt kul isåfall! :)


Kommentarer
Postat av: Marklund

Trist att du mådde så dåligt efter konditionstestet =/



Hahaha, sjukt kul på nattöppet xD Hoppas ni gör teatern :)

2009-05-28 @ 00:39:45
URL: http://niloim.blogg.se/
Postat av: Lena

Vi måste göra det!! Kommer bli så jäkla kul haha!!! :D

2009-05-28 @ 10:49:37
URL: http://leeenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0