Twinight sthlm

Nu är vi tillbaka från stockholm och twinight! Jag är sjukt trött, hoppas jag kan hålla ögonen öppna så pass länge att de här in lägget blir klart..

Igår träffades jag och mysan på flygplatsen, och tog flyget ner till stockholm vid halv 12 tiden. Flyget gick super bra, det var ju bara 50 minuter så. När vi kom fram släpade vi omkring på rullväskorna inne i stan. Vi gick omkring i 2 timmar, men jag köpte ingenting, ovanligt! My däremot köpte upp hela stan tror jag. Innan vi gick till tåget åt vi på taco bar en snabbis, sjuukaste gott! Nästan gång jag är i stockholm ska jag äta där igen. Efter det mötte vi upp twilight gänget, vi väntade på dom på fel ställe först, tur att dom hittade oss ändå. Vi tog tåget (pendeltåget?) till Bro där träffen skulle vara. Jobbigt att dra omkring på väskorna kan man ju säga.

Väl i lokalen fick alla sitta och hänga och göra vad man än ville. Tillslut fick vi lasange, gottgott! Efter det blev det baseball (De laget som vann, vann the golden onion). Vi var dock inte med, utan gick till en videobutik i närheten, där alla twilighters hade rabatt, sjukt värt! Vi köpte glass och satte oss i en lekpark för att äta den. B&J glassen kostade bara 17kr!!





På kvällen blev det frågesport, jag tyckte mitt lag var värsta bra. Frågorna var ganska lätta, vissa av dom iallafall. Jag hade trott att de skulle vara svårare. Mysans grupp vann iallafall, och dom fick tävla mot varandra i en svårare frågesport. Mysan kom 3a! Woho, hon vann en biobiljett. Efter det var det dax att se på filmen! Har nog sett den över 30 gånger nu.. tappade räkningen vid 20. Några parodier på twilight fick vi också se, alla var jättebra, och jätteroliga! Måste fösöka leta upp alla på youtube, haha. Många låg uppe och kollade på extramaterialet från filmen hela natten, medans vissa gick och la sig lite tidigare. Jag tror jag somnade vid halv 7, sen skulle vi upp 8.. häärligt! Det är nu tröttheten kommer också, under hela dagen har jag varit hur pigg som helst. Här kommer massa bilder:







Goodiebag innehållande ett äpple, schampoo (som bellas), 3st bilder (alla fick olika) från twilight, en knapp och en  twilight spegel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0