Twinight sthlm

Kom just på att jag inte skrivit om twinight! Eller? Det är ju så, att jag och Mysan tar flyget ner till stockholm imorrn, för att fara till twinight! Det är en träff för alla twilightfans, kommer bli så himla kul förmodligen! ;) Känns kanske liite jobbigt att fara iväg och resa när man just kommit hem från spanien, men vafan, haha. Innan spanien resan var jag as taggad på flygen. Tyckte det skulle bli skit kul att flyga, men efter andra flygbytet var jag less. Nu är jag också väldigt less. Tur att vi inte behöver byta massa flyg och hålla på nu.

Flyget går vid halv 12 imorrn, och kommer fram halv 1. Sedan ska vi springa omkring på stan i några timmar för att sedan möta upp de som håller i träffen. Vi kommer sova över i lokalen vi ska vara i. Vet inte exakt vad vi kommer göra, men se på filmen vet jag iallafall. Sen har jag hört något om en frågesport också. Vi kommer hem på söndag på kvällen. Vet inte om jag kommer skriva något mer innan dess, vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: Lena

Kom ihåg att ta massa bilder!! :)

2009-05-01 @ 23:21:26
URL: http://leeenas.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra dag :D

2009-05-01 @ 23:38:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0