Sjuuk

Det kommer mer inlägg om spanien senare, med bilder då. Men nu orkar jag inte lägga in mer bilder, haha. Har lagt in bilder överaltl känns det som.

Vi har precis ätit, gillat! Sjukt gott, och sjukt somrigt! Det dåliga är att jag håller på att bli sjuk, när jag vaknade upp efter första natten hemma, hade jag ont i halsen. SVIN INFLUENSA? Jaja, hoppas jag inte blir så sjuk.. men jag har fortfarande ont i halsen iallafall. Känns jobbigt att man blir sjuk nu när vi har lång helg, men det var väl tur att jag inte blev sjuk i spanien, som många andra.

Igår kom Mysan hit, och vi satt mest bara och chillade. Hon såg på någon film, men jag var död och somnade vid 9.. Var verkligen hur slut som helst efter resan+ alla flyg. I Spanien gick vi och la oss tidigast 12 varje kväll, oftast senare också. På morgonen skulle vi oftast upp vid 7tiden också, sjukt trött man blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0