España- Sevilla i bilder

Här kommer bilderna från lilla kameran. Den använde jag bara i Sevilla, då det var en stor stad, och jag vågade inte tappa bort systemisen där. Bilderna är inte så bra, just för att det är en vanlig digital.

Vi gick omkring i parker i början av dagen. Det var i Lördags, i Sevilla som sagt.




Han satt och spelade flamenco, då passade spanjorerna på att visa oss flamenco dans, det var coolt.




Alla elever stog och posade vid ett träd, och helt plötsligt kommer ett gäng kinesiska turister och posar framför oss och tar kort! Haha, så himla sköna!


Vi skulle gå in till en park, men hälften hade tappat bort sig efter vägen, så vi fick stå och vänta ett tag på dom. Julia och malin på bilden.






Vi såg flera par som gifte sig inne i ett stort hus i parken. Så himla fint, det ska jag också göra!


Vid en fontän därute för fanns de här jättefiskarna. De var verkligen sjukt stora, det är ganska svårt att visa storleken på bilder.





Tillslut fick vi gå på stan. B&J!



Vi åkte.. en sån där, till bussen.


På kvällen gick vi ut till en bar/disco. Vet inte riktigt vad det var.. men någon blandning tydligen. Jag och erica var glada, hahaha. (jag köpte örhängena på stan där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0