Svininfluensa

Jag har alltid tänkt att jag iiinte tänker ta sprutan mot svininfluensa, men mamma kom och började tvinga mig.. usch sprutor är så obehagliga. Dessutom tycker jag att hela grejen är så förstorad, men jag tog iallafall den hemska sprutan igår. När vi kom dit var det ca 150 före oss i kön.. det tog kanske någon timme, och jag var lika orolig hela den timmen. Men sprutan gick bra, och kändes bara som en helt vanlig, hehe som tur var! Efteråt firades det med pizza. Det jobbiga nu är att armen gör ont, och det var joobbigt att sova i natt! Hoppas det går över snart.

Måste bara lägga till att jag blir 18 om exakt 8 dagar! Helt sjukt, känns som igår jag räknade ner och kom fram till att det var över 2 månader kvar, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0