Fotobok

Nu när jag går i trean har vi börjat med projektarbete. Jag vet inte om jag sagt det förut, men jag ska ta bilder och sätta ihop de i en fotobok som projektarbete. Jag läste om folk som genom att skriva om en fotobok, kunde få en helt gratis från Fujidirekt! Detta är ju verkligen superbra! Jag funderar nästan på att göra en till också, det är ju kul att ha kvar, och de blir roligare och personligare än ett vanligt fotoalbum. Dessutom är det ju en  himla bra present!


Klicka här eller på bilden för att komma direkt till Fujidirekts fotoböcker :)



Kommentarer
Postat av: Lena

låter jättebra! :D vill också ha en :) haha

2009-10-14 @ 12:19:05
URL: http://leeenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0