Hårfärgning och shopping

Kom till skolan 8 imorse, och fick reda på att min nästa lektion är klockan 12, yeeeeeey! Men nu blir det en del gjort på projektarbete iaf. Igår fyllde pappa år, så det blev tårta med släkten. Jag färgade också håret, det är typ rött/orange/guld/jag har ingen aning. Det är en toning så det lär ju försvinna snart ändå. Men undra vilken färg som kommer sen? Borde vara den blonda färgen som jag hade innan.

Nu har jag inte köpt kläder på väääääldigt länge, och jag är spyless på alla kläder i garderoben. Borde nog köpa något nytt. Men jag hittar aldrig något när jag väl har pengar och vill köpa, irriterande!

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

shoppa? :D :D :D måste ha nya kläder

2009-10-13 @ 12:44:53
URL: http://lixomjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0