Söndagen med spanjorerna

På söndagen hade vi familjedag. Man fick göra vad man ville alltså. Vi var några som träffades på stan, och gick till MVG. Det var de enda som var öppet då det var söndag. Det roligaste var när hon som stog i kassan började prata med miriam (mitt extra barn;) ), som inte förstod någonting. Hon pratade på om hur mycket tjejer som hade varit i affären idag, och om deras rea och massa, sjukt kul! Spanjorerna fick även sura tanter på sig, haha tjejerna satte sig vid ett barn och tanterna gick igång och sa:"DET ÄR UPPTAGET HÄÄÄR!!! UPPTAAAAAAAAAAGET", tillslut sa tanterna till oss:"Dom vägrar lyssna på oss!!!", så vi sa att de är från spanien.. haha.

Vid 3 kollade vi på fotboll, det var uik mot något stockholmslag. Det blev 1-1 iaf.. tror jag? Hahaa shit jag minns inte.




Kameror :]


Efter matchen for vi hem och åt pizza, för att sedan åka tillbaka in till stan. Vi mötte alla utanför megazone, och gick ner för att spela laaaaaaserdome! Det blev väldigt poulärt, alla tyckte det var skitkul! Bara jobbigt att min sak inte funkade i flera minuter i början.. sjukt dåligt av dom, de borde ju kolla så att allt är ok innan de sätter igång spelet?! Men jag kom ändå 6a, så jag är nööööjd! De var bara 18st som kunde spela, så 3 fick stå över, tråkigt :(

Vi satt och hängde på mcdonalds ett tag också, och jag blev liite less på dom, när dom inte kunde hålla käften. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen, dom är verkligen som våra små baaaaaaarn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0