Jobb

Det finns inte mycket att skriva om nu, förutom Zakynthos då.. Men jag jobbar på hela dagarna, och är helt slut på kvällarna. Sommaren har gått otroligt fort, kan inte fatta att det redan är augusti! Jag har bara den här veckan och nästa kvar att jobba. Vad händer sen?? Känns konstigt att inte ha någon skola att komma tillbaka till, väldigt konstigt. Sist jag inte hade skola att gå till var ändå när man var typ 5, haha sjukt.

Imorgon efter jobbet åker jag till sebbes stuga med hans familj, vi kommer bo där till torsdag men åka fram och tillbaka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

haft en bra dag?

vill du ha en personligar bloggdesign?

kram

2010-08-18 @ 15:38:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0