Måndag 5/7

Sista dagen i Zakynthos gick vi upp tidigt för att kunna sola så mycket som möjligt. Vi åt lunch på horizon, och pratade massa med en söt servitris, så vi gav henne mycket dricks.. Vi badade och solade heela dagen och jag blev röd som vanligt.

lunch, hambugrar med vanligt frukostbröd!





Middagen åt vi på cool pepper, lätt den bästa restaurangen där nere! Man märkte direkt att den hade mer klass än de andra, där de sliter in folk i restaurangerna. Hela inredningen visade att det var en bättre restaurang. Förrätten blev mozzarella sticks! Det var det godaste på hela resan, så mycket bättre än på max!



Jag frågade om man kunde få tomtebloss i, och det fick jag! Är förvånad över att han förstod min beskrivning av de!



Sedan hämta bussen oss på tisdag morgon, och vi flög hem till sveerige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0