En lång dag

Hela dagen har jag varit på Umeå universistet med cheer laget. Vi har haft uppvisning där, och fått gå omkring och heja på uniaden som fyller år. Vi träffade även blondinbella! Vi pratade om att bygga lite med henne, och vi skulle träffas senare.. dock träffades vi inte senare, haha. Men jag är glad ändå, för jag är med i hennes blogg!

Blondinbellas bild (här är hennes inlägg med bilden):


Jag tog en (dålig) bild från föreläsningen, som var riktigt rolig! Man ville bara höra mer :)


Efter allt for vi till stan och åt på subway med laget. Juste, måste bara slänga in att vi har fått nya restauranger till skolan, subway och starz, huur niice? Sedan åkte jag till röbäck och var med sebbe någon timme, innan det var träning igen. Jag är heeelt slut nu, ska nog sova snart, efter en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0