Onsdag 30/6

Jag vaknade tidigt, som alla morgonar. Så jag började fixa mig medans den andre sov. Tillslut gick vi ut och tog solstolar utanför horizon. De hade gratis till alla kunder. Eftersom att jag hade bränt mig, i sverige, fick jag sola i skuggan. Vi åt självklart lunch på horizon när det var just vid stolarna, det blev toasts. Till efterrätt åt jag fruktsallad och han milkshake. Det var väldigt gott! Sen solade vi bara resten av dagen. När vi skulle äta middag gick vi till en restaurang som lockade med att vi skulle få förrätt, huvudrätt och drink för 10 euro.. Maten var inte ens i närheten så god som dagen innan! Fast till det priset kan man kanske inte förvänta sig så mycket. Colan där var typ 10% cola, resten vatten och is. På kvällen orkade vi inte gå ut denna dagen heller, så vi somnade tidigt!

Glass paus. Sjukt vad jag saknar magnum white, tur att den finns utomlands iaf! Vi funderade helt allvarligt på att köpa en frys och fylla den med magnumarna som inte finns här nå mer, och ta hem.


Från horizon, mobilbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0