Förstörde balklänningen

oj vad mycket saker som har hänt idag! Först fixade vi sminket kl 11, därefter åkte vi hem och skulle äta mat. Självklart skulle jag styrka balklänningen, och sjääälvklart smälte hela tyget och klänningen blev förstörd. Sjuukt så förbannad jag var! Kunde inte sluta skrika, och jag ringde runt till massa. Kul också att jag just hade blivit sminkad. Dock blev det inte så jätteförstört. Tillslut åkte sebbe upp med klänningen till en sömmerska som kunde fixa det.. Samtidigt fick jag håret fixat. Men håret blev underbart, och sminket är perfekt. På klänningen syns det knappt att det är sytt. Eftersom att det är veckat där nere kunde man bara sy ihop lite. Nu är allt fixat till slut och jag är grymt taggad på kvällen! Bilder kommer imorgon :)

Min nystrukna klänning..



Kommentarer
Postat av: muminmamman

Hejsan Vad fina ni var, såg på webbenlive när ni kom och du strålade <3

2010-06-03 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0