Kaaaaaos på studentfesten

Studenten var så jävla underbar! Iaf på dagen! De flestade kanske har hört att flera blev skakade på kvällen. Vi gick in på TC och såg att folk hade hamnat i en stor hög vid trappan, och de där under tappade medvetandet. Bårar (bårer?) körde iväg flera personer, och det blev bara kaos överallt, då folk satt och grät lite här och där.. Vi såg en kille ligga på marken helt blå i ansiktet och helt orörlig. Jag trodde någon hade dött! Men som tur var överlevde alla. Men här står det om han, så himla hemskt. Läs mer om allt här.

Men innan allt det där hände, så hade vi riktigt roligt! Jag har lagt in massa bilder på facebook, men orkar inte lägga in de här nu! De kommer senare. Måste få bilderna från andra också :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej bra blogg:D

Komentara järna min:D

2010-06-14 @ 20:18:05
URL: http://horoskop.bloggsida.se
Postat av: Oscar Vindelfors

Ja, den där kvällen vill man fan knappt minnas. Men man har ändå en helvetes historia att berätta för alla om ens student! Ja, helt blå var jag men jag överlevde som tur var!

2010-06-15 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0