Balen

Nu var det längesen jag skrev här! Men det ska ändras på ;)
Förra veckan fick jag balklänningen, sen i rätt storlek! Dessutom sålde jag den förra på tradera, så det är klart. Skorna köpte jag i lördags, och väskan är också den köpt. Smyckena köpte sebbes mamma i stockholm, och alla frisör och smink tider är bokade. Jag är såååå glad att alla är klart nu inför balen. Dock måste vi hitta en bil.

Vi har världens chillaste veckor i skolan nu, inge block, så det blir typ en lektion per dag. Det behövs nu, då det ändå är mycket uppgifter att göra. Haha kom just på att klockan bara är halv 9, vaknade 8 idag! Och jag börjar ju 12, kul att jag är bra på att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0