Kommissarie Späck

Idag hade jag tal! Jag var supernervös, men jag tror det gick bra ändå. Och snart har vi träning, och jag orkade inte fara hem så jag köpte en sallad till middag så jag kunde stanna. Jag har blivit sjuk nu igen, känns som att jag är sjuk hela tiden! Så jag tar det nog lugnt på tränigen.

Efter träningen är det förhandsvisning av Kommissarie Späck, som jag ska på med Sebbe. Jag fick biljetterna gratis tack vare bioklubben, sjuk nice. Jag är grymt taggad på den, för den låter sjukt bra! Det ska tydligen vara något parodi på bäck! När jag läste om den fattade jag inte det direkt, men det stog att ett lik hade hittats med massa knivar och gafflar i sig, och de trodde att det rörde sig om en serie självmördare! Sen finns det även en grünvald med, då gick det upp för mig att det var en parodi! Men det låter skojig så jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0