Slappa dagar

Jag har slutat jobba nu, eller i måndags rättare sagt! Det har faktiskt varit riiiktigt skönt med slappa dagar nu! Igår var jag på stan och köpte lite julklappar, efter det gick jag och erica på bio! Vi såg den där lyckan, kärleken och meningen med livet.. är jag ganska säker på att den hette! Den var bra! Väldigt lång och väldigt osköna stolar.  Annars var den bra!

Iförrgår kom jennifer hem vid 2, för första gången på 1 månad! Jag sprang över till henne ett tag, fast hon var inte lite trött. Sedan gjorde jag tacos till familjen bara för att jag är världens bästa dotter! haha!

Idag ska jag göra prov och inlämningar. Det sista vi har i fotokursen, för avslutningen är på tisdag! Ändå chill prov, man får 8 försök att göra så bra som möjligt, och varje får ta en timme. Och vi har nästan en vecka på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0