Fredag

Igår hade vi träning, byggde hela träningen och det var sjukt kul! My jobbade så My var ensam tränare (vi har 2 mytränare). Vi gjorde en pyrra, som vi satte värsta snyggt efter bara en träning! Fast det gick väl kanske lite segt, haha. Efter träningen for jag till jennifer, förvånande? Jag är där varje dag. Fast nu kan jag inte fara dit på 3 hela dagar, för vi åker ju till göööteborg ikv. Det känns faktiskt jobbigt att åka iväg när jag vet att jennifer är på sjukis..

Vet inte om jag hinner skriva nå mer innan vi åker, kommer ha fullt upp med att packa när jag slutar jobba. Som några vet brukar jag packa typ en vecka innan jag ska någonstans, men nu har jag bara tagit fram väskan och lagt i kläder! Shit, jag kommer stressa sönder ikv. Fast jag har ju ändå 2 timmar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0