Onsdag

Ännu en dag på jobbet, känns faktiskt skönt att få lite lov om 2 veckor! Men jag kommer nog vilja jobba sen när den dagen kommer. Fast iförsig kan jag vara hos jennifer mer när jag inte jobbar :)

Idag har det gått en vecka sedan vi fick reda på jeffs cancer. Eller klockan halv 5 idag är det exaaakt en vecka sedan. Det känns verkligen som mycket mycket mer. Idag kan jag nog inte hälsa på henne heller, första dagen utan att träffa henne! Måste verkligen packa inför göteborg i helgen, och hon börjar nog bli less på mig haha.

Juste, i helgen. Jag, My, My och Frida ska ner till göteborg hela helgen (fre-mån), för att gå en tränarutbildning i cheerleading! Det kommer nog bli roligt, mysigt att bo på hotell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0