Tisdag

Idag har jag jobbat på för fullt som alla andra dagar. Vet inte om jag skrivit det (förmodligen har jag inte det) men jag har ju fått vikarieanställning på strand, till 9 November. Det var alltså i typ 2 och en halv månader! Det var riktigt nice. Jag har jobbat där en hel del, hela sommar, sen typ 2 veckor ledigt, sen har jag jobbat tills nu! Efter jobbet hade jag fotokurs. Vet inte om jag skrivit om den heller.. Men jag har varit på kanske 6-7 föreläsningarn nu, varje tisdag då. Vet inte om jag har lärt mig så jättemycket, men lite lär man sig alltid! Det ska vara 10 föreläsningar totalt så det är snart slut. Kursen är på universitetet så efter det gick jag i regnet mot jeffs rum. Det är ju sjukt nära, tog typ 5 min. Vi såg på desperata och lite cougar town, sen blev hon trött och ville sova, tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0