Min vecka i bilder

Jag har kommit på varför jag inte bloggar så mycket, för jag sitter jämt på iphonen nu! Och jag har inte kommit på hur man bloggar från den så någon får gärna lära mig!


Jag fick den av My på alla hjärtans dag! Värsta söt! Pappa hämtade min dräkt (JA DE HAR KOMMIT) och hon skickade med han då:)

Mamma dammsugade när jag försökte sova.. Det gick inte så bra.

Maff har varit på besök några gånger, det går ganska bra faktiskt. Hon går omkring och nosar och kollar på fåglar genom fönster. Men oftast mjauar hon.

Glass med varma hallon, mmm. tror jag ska hämta lite mer sånt.

Och så har jag sett en helmassa desperate housewives! Jag har sett igenom allt igen och har nu kommit ikapp mig själv yey.

Kommentarer
Postat av: jeff

får ju komma hem idag:)

2011-02-15 @ 14:02:53
URL: http://jenniferparo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0